تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
مقاله درباره پیوند برنامهريزي استراتژيك منابع انسانی با اهداف استراتژيك سازمان -19 صفحه word


مشخصات فایلعنوان: پیوند برنامهريزي استراتژيك منابع انسانی با اهداف استراتژيك سازمانقالب بندی: wordتعداد صفحات:19  محتویاتچكیدهمقدمهتجزیه و تحلیل نیازهای منابع انسانینگهداشت نیروی انسانی ارزیابی و مدیریت عملكردارتقاء فرهنگ سازمانیچرا برنامه ريزي منابع انسانی باید در راستای برنامه ريزي استراتژيك سازمان قرار گیرد؟پیوند میان برنامه ريزي استراتژيك و منابع انسانیبرنامهريزي استراتژيك منابع انسانیعناصر الگوی برنامه ريزي استراتژيك منابع انسانی مفهوم‌ طرح‌ريزياستراتژيك‌ منابع‌ انسانی‌مزایای‌ طرح‌ريزياستراتژيك‌ انواع‌ مدلها پیوند استراتژی منابع انسانی با استراتژیهای كلی و كلان سازمان برنامه ريزي استراتژیک در

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوينت کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاریابی و مدیریت بازارضرورت بازاریابیمفاهیم اساسی بازاریابیتعریف نیازتعریف خواستهکالاانواع کالاتعریف کالای ایده آلعوامل اثرگذار در خرید کالاتعریف مبادلهروشهای مبادلهشرایط مبادلهتعریف معاملهانواع معاملهشرایط معاملهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارسیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزیتعاریف بازاریابیتعریف Marketingتعریف مدیریت بازاریابیوظایف مدیر بازاریابیحالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابیبازاریابی تبدیلیبازاریابی انگیزشیبازاریابی توسعه ایبازاریابی مجددبازاریابی همزمانبازاریابی محافظتیتعریف بازاریابی تضعیفیبازاریابی مقابله ایوظیفه مدیران بازاریابیفلسفه ه

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) جنگل استراتژی


 با سلام
فایل جنگل استراتژی یک پاورپوينت بسیار عالی در 236 اسلاید می باشد این PowerPoint بر اساس استاندارد های اصلی طراحی پاورپوينت آماده و تنظیم شده است؛ این فایل دارای طراحی بسیار عالی و چشم نواز می باشد.
شما با استفاده ازاین پاورپوينت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوينت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
محتواب برخی از اسلاید ها :
توجه داشته باشید هرگونه بهم ریختگی در متن زیر در اثر کپی کردن از پاورپوينت می باشد و در فایل پاورپوينت اصلی هیچ اشکال و به هم ریختگی وجود ندارد
فیل مدیریت استراتژيكفصل اولمكتب مكتب طراحی : تدوین استراتژی به عنوان یك فراین

ادامه مطلب  
بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشك 223ص


223 صتحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانكه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ كننده‌ای‌ در فرايند توسعه‌ این‌ كشورها ایفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ كه‌ هیچ‌كشورتوسعه‌ یافته‌ و تازه‌ صنعتی&z

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاریابی (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاریابی                                                       قالب بندی : wordتعداد صفحات:27 محتویات فصل اول – رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مساله1-در خصوص تحقیق توضیحاتی ارائه شود؟2-بازاریابی3-تحقیقات بازاریابی4-مهمترین معیارهای تصمیم گیری: ( نیاز به تحقیقات بازاریابی)5-طبقه بندی تحقیقات بازاریابی ( با شكل)تحقیق تشخیص مساله6-در مورد تحقیقات بازاریابی توضیحاتی ارائه نمایید؟7- تعریف تحقیقات بازاریابی8-فرآیند برنامه ريزي بازار مربوط به چه تصمی

ادامه مطلب  
پروژه و تحقیق- اصول پیوند برنامهريزي استراتژيك منابع انسانی با اهداف استراتژيك سازمانها و ارگانها - در 28 صفحه-docx


 باتوجه به اینكه منابع انسانی، منبع استراتژيك برای سازمانها محسوب می شود، جزء مهم و لاینفك مباحث برنامهريزي استراتژيك است و اكثر برنامهريزيهای سازمانی و منابع انسانی ماهیت راهبردی دارند. از عمده ترین عواملی كه موجب نگرش جدید در برنامهريزي استراتژيك منابع انسانی شده است روند تغییرات و دگرگونیهای تكنولوژیك، اجتماعی و اقتصادی در محیط داخلی و خارجی سازمانهاست كه همواره با آن مواجه اند. اگر سازمانها می خواهند همسو با این تغییرات باشند بایستی نگرش جامع و راهبردی داشته و الزامات گوناگونی را مدنظر قرار دهند. در عصر حاضر، اساسی‌ترین منبع رقابتی سازمانها، منابع انسانی كارآمد یا كاركنان دانشی هستند. درعین حال، بسیاری از سازمانها فاقد تخص

ادامه مطلب  
پاورپوينت-مکتبهای مدیریت استراتژیک و دیدگاههای آنها- در 30 اسلاید-powerpoin-ppt


مدیریت استراتژیک چیست و بکارگیری آن چه ضرورتهایی دارد ؟ آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید كه چرا بعضی از شركت‌های بزرگ و موفق در مدت زمان كوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تاسف بار تنزل یافته‌اند و چرا برخی از شركت‌های كوچك و گمنام به یكباره به جایگاه‌های ممتازی در صحنه رقابت بین‌الملل رسیده‌اند ؟ آیا در این مورد فكر كرده‌اید كه چرا برخی از موسسات نوسان‌های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی را به راحتی تحمل نموده و بر آنها غلبه می‌كنند و در مقابل برخی از سازمان‌ها طعم تلخ شكست را چشیده و از ادامه راه باز می‌مانند ؟ به عقیده بسیاری از متخصصان علم مدیریت ، پاسخ بسیاری از اینگونه سوالات را باید در مفاهیمی

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت


 این پاور پوینت دارای 66 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : بهبود مداوم کیفیت فلو چارت بهبود مداوم کیفیتمحتوای اسلاید 4 : بهبود مداوم کیفیت شناسایی مشخصه‌های مهم محصول
از طر یق نظر سنجی از کاربران
تهیه و گسترش روند نمای فرايند
سه ویژ گی مهم آن عبارتند از:
اول اینكه چرخه فرايندها ترسیم و نقاط تصمیم‌گیری، گردش فرايندها و مشتریان برای هر مرحله مشخص شود.
دوم، متولیان و مسئولان هر مرحل

ادامه مطلب  
بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بیان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاریابی.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاریا بی ورزشی.. 9فرايند بازاریابی ورزشی.. 10ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی.. 10وظایف مدیریت بازاریا بی ورزشی.. 11تقسیمات بازاریا بی ورزشی.. 11تجزیه و تحلیل محیط بازاریا بی ورزشی.. 12عوامل قابل كنترل و غیر قابل كنترل در فرايند بازاریابی ورزشی.. 12آمیخته بازاریا بی ورزشی.. 13عوامل موثر بر محیط بازاریا بی ورزشی.. 15جدیدترین فلسفه بازاریا بی.. 16نقش بخش بازاریا بی در كیفیت ورزش... 16بازار رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی تیم ها و رخدادهای ورزشی.. 18بازاریابی محصولات از طریق ورزش... 19میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد. 19گرفتن

ادامه مطلب  
دانلود مطالعات ارتباط برنامه ريزي شهری و برنامه ريزي حمل و نقل شهری در ایران شامل 343 صفحه با تخفیف ویژه اورمیاباکس


      عنوان : دانلود مطالعات ارتباط برنامه ريزي شهری و برنامه ريزي حمل و نقل شهری در ایران شامل 343 صفحه با تخفیف ویژه اورمیاباکس فهرست مطالبمقدمهبخش اول مباحث روش شناختی و چارچوب نظریطرح تحقیقطرح مسئلهاهداف تحقیقسوالات تحقیقروش تحقیقتکنیکهای تحقیقمراحل تحقیقانتخاب نمونه موردیچارچوب نظریتعاریف پایهتعریف سیستم و مفاهیم اصلی انتعریف نگرش سیستمیتشریح سیستم فضایی، فعالیتی شهرهاتعریف شهر بر اساس نگرش سیستمیتعریف فرآیند برنامه ريزي شهری با تکیه بر برنامه ريزي کاربرد اراضیتعریف برنامه ريزي شهریتعریف برنامه ريزي کاربرد اراضیمعرفی فرآیند برنامه ريزي کاربرد اراضی شهریتشریح سیستم ارتباطی شهرتعریف سیستم حمل و نقلتعریف سیستم حمل و نق

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi